Názov | XI.7 | ||
– | Priemer | ||
1 | Bánovce nad Bebravou | ||
1 | Banská Bystrica | ||
1 | Banská Štiavnica | ||
1 | Banskobystrická župa | – | áno - najmä na základe dostupných informácií z celoštátneho sčítania dopravy 2010, celoštátneho smerového dopravného prieskumu vonkajšej dopravy v Slovenskej republike v roku 2007, ďalej hlavných prehliadok ciest a mostov, na základe ktorých najmenej 1x ročn |
1 | Bardejov | ||
1 | Bratislava | ||
1 | Bratislava - Devínska Nová Ves | ||
1 | Bratislava - Dúbravka | ||
1 | Bratislava - Karlova Ves | ||
1 | Bratislava - Nové Mesto | ||
1 | Bratislava - Petržalka | ||
1 | Bratislava - Podunajské Biskupice | ||
1 | Bratislava - Rača | ||
1 | Bratislava - Ružinov | ||
1 | Bratislava - Staré Mesto | ||
1 | Bratislava - Vrakuňa | ||
1 | Bratislavská župa | – | áno VÚC rozhoduje na základe technického stavu – šírkového usporiadania, únosnosti, intenzity premávky (hlavne ťažkej nákladnej) a kategórie cesty a predpokladaných nákladov, s prihliadnutím na hustotu výskytu dopravných incidentov.Podkladovými materiálmi sú: -výsledky celoštátneho sčítania dopravy -výsledky meraní únosnosti -pravidelné obhliadky komunikácií -štatistika dopravnej nehodovosti -projektová dokumentácia |
1 | Brezno | ||
1 | Bytča | ||
1 | Čadca | ||
1 | Detva | ||
1 | Dolný Kubín | ||
1 | Dubnica nad Váhom | ||
1 | Dunajská Streda | ||
1 | Fiľakovo | ||
1 | Galanta | ||
1 | Handlová | ||
1 | Hlohovec | ||
1 | Holíč | ||
1 | Humenné | ||
1 | Kežmarok | ||
1 | Kolárovo | ||
1 | Komárno | ||
1 | Košice | ||
1 | Košice - Dargovských hrdinov | ||
1 | Košice - Juh | ||
1 | Košice - Nad jazerom | ||
1 | Košice - Sever | ||
1 | Košice - Sídlisko KVP | ||
1 | Košice - Sídlisko Ťahanovce | ||
1 | Košice - Staré Mesto | ||
1 | Košice - Západ | ||
1 | Košická župa | – | áno - prehliadky ciest a mostov, ktoré vykonáva správa ciest – stavebné stavy ciest a mostov havarijné stavy ciest po povodniach, - celoštátne sčítanie dopravy – intenzita dopravy, zámer rozvoja cestnej infraštruktúry KSK zo zdrojov EÚ na roky 2008-2013 |
1 | Krompachy | ||
1 | Kysucké Nové Mesto | ||
1 | Levice | ||
1 | Levoča | ||
1 | Liptovský Mikuláš | ||
1 | Lučenec | ||
1 | Malacky | ||
1 | Martin | ||
1 | Michalovce | ||
1 | Modra | ||
1 | Moldava nad Bodvou | ||
1 | Myjava | ||
1 | Nitra | ||
1 | Nitrianska župa | – | áno Na základe stavebnotechnického stavu predmetného úseku cesty, križovatky, mostu a podobne.Z hľadiska bezpečnosti cestnej premávky. Výšku investícií schvaľuje Zastupiteľstvo Nitrianskeho samosprávneho kraj |
1 | Nová Dubnica | ||
1 | Nové Mesto nad Váhom | ||
1 | Nové Zámky | ||
1 | Partizánske | ||
1 | Pezinok | ||
1 | Piešťany | ||
1 | Poprad | ||
1 | Považská Bystrica | ||
1 | Prešov | ||
1 | Prešovská župa | – | áno V oblasti dopravy sa finančné prostriedky prideľujú iba na odstránenie havarijných stavov jednotlivých úsekov ciest II. a III. triedy. |
1 | Prievidza | ||
1 | Púchov | ||
1 | Revúca | ||
1 | Rimavská Sobota | ||
1 | Rožňava | ||
1 | Ružomberok | ||
1 | Sabinov | ||
1 | Šaľa | ||
1 | Šamorín | ||
1 | Sečovce | ||
1 | Senec | ||
1 | Senica | ||
1 | Sereď | ||
1 | Skalica | ||
1 | Smižany | ||
1 | Snina | ||
1 | Spišská Nová Ves | ||
1 | Stará Ľubovňa | ||
1 | Stará Turá | ||
1 | Stropkov | ||
1 | Stupava | ||
1 | Štúrovo | ||
1 | Šurany | ||
1 | Svidník | ||
1 | Topoľčany | ||
1 | Trebišov | ||
1 | Trenčianska župa | – | áno Výška investícií na cestné komunikácie závisí od možností finančných prostriedkov v tejto oblasti. Následne podľa finančného objemu sa navrhnú investičné akcie, ktoré predstavujú podľa stavebno-technického stavu najkritickejšie úseky ciest II. a III. triedy v kraji. |
1 | Trenčín | ||
1 | Trnava | ||
1 | Trnavská župa | – | áno "Trnavský samosprávny kraj má vo vlastníctve 535,480 km ciest II. triedy a 1058,304 km ciest III. triedy. Spolu cesty II. a III. triedy predstavujú 1 593,784 km. Ich opravu a údržbu zabezpečuje rozpočtová organizácia Správa a údržba ciest TTSK. Činnosť Správy a údržby ciest TTSK pozostáva z bežnej a zimnej údržby ciest a nevyhnutných opráv na zabezpečenie bezpečnej a plynulej premávky. Prioritou Trnavského samosprávneho kraja je, aby boli cesty bezpečné pre všetkých účastníkov cestnej premávky a spĺňali všetky požiadavky v zmysle platných STN. Zároveň rozhodujúcim kritériom prioritných investícií do cestných komunikácií je odstraňovanie kritických nehodových lokalít na cestách II. a III. triedy. Trnavský samosprávny kraj rozhoduje o priorite investícií do cestných komunikácií na základe: • kontrolnej činnosti ciest II. a III. triedy vo vlastníctve TTSK, • podnetov orgánov štátnej správy (miestne príslušné Okresné dopravné inšpektoráty a Obvodné úrady pre cestnú dopravu a pozemné komunikácie), • požiadaviek starostov obcí a primátorov miest, Spoločným menovateľom požiadaviek je zlý stavebno-technický stav, prepadnuté krajnice, vyjazdené koľaje, výtlky, priečne a pozdĺžne nerovnosti a sieťový rozpad vozovky, príp. nedostatočné odvodnenie komunikácie. Vo viacerých prípadoch sú závady spôsobené aj v dôsledku nedodržania technologického postupu pri výstavbe, resp. rekonštrukcií kanalizácie v jednotlivých obciach. Značný vplyv na zhoršení stavebno-technického stavu ciest vo vlastníctve TTSK má aj nárast intenzity premávky ťažkých nákladných vozidiel a zavedenie mýtneho systému na diaľniciach, rýchlostných cestách a vybraných úsekoch ciest I. triedy. " |
1 | Tvrdošín | ||
1 | Veľké Kapušany | ||
1 | Veľký Krtíš |